CRM nieuws | ICTberichten.nl - Nieuwsselectie voor ICT beslissers

CRM nieuws

 

Denk aan de grote schoonmaak van uw CRM systeem

Het is een mooie klus voor in de zomerperiode, maar zeker ook voor daarna: het opruimen van uw CRM systeem. Waarom? Omdat u commercieel veel meer kunt halen uit actuele, gestructureerde data. U kunt uw klanten dan weer persoonlijker benaderen en gerichter te werk gaan.
Lees dit artikel


Gebruik CRM software groeit sterk

Volgens Gartner is CRM de grootste softwaremarkt geworden. De groei wordt vooral toegeschreven aan ‘lead management, voice of the customer en field service management’. In Nederland stimuleert de economische groei veel organisaties om te zoeken naar nieuwe CRM software.
Lees dit artikel


ICT nieuws eigen redactie

Actuele trends in CRM in 2018

ICT informatiecentrum| In 2017 is CRM uitgegroeid tot een waardevolle tool voor het MKB, voor gerichtere communicatie en beter klantrelaties. Mobiliteit in CRM nam toe. Welke nieuwe ontwikkelingen staan ons Lees meer

ICT nieuws eigen redactie

Wel of geen mobiel CRM voor uw organisatie?

ICT informatiecentrum| Mobiele CRM toepassingen laten betere resultaten zien, volgens diverse onderzoekers. Waar ligt dat aan en is het ook voor u weggelegd? Mobiel CRM geeft onder meer: Kortere salescyclus Lees meer

ICT nieuws eigen redactie

De krachtige status van CRM systemen in 2020

ICT informatiecentrum| Van Rolodex toen naar geavanceerde klanteninformatiesystemen nu: CRM als onmisbare schakel in uw bedrijf. En nog steeds ontwikkelen CRM systemen zich verder. De belangrijkste ontwikkelingen tot 2020: De Lees meer

ICT onderzoek eigen redactie

De markt van CRM systemen

ICT informatiecentrum| Op de markt voor CRM systemen heeft een verrassende verschuiving plaatsgevonden. Meer dan 10 jaar lang heeft Salesforce de koppositie in deze sector stevig in handen gehad. Marketing Lees meer

ICT onderzoek externe bron

Marketing en commerce processen sluiten niet aan

SAP Hybris | Slechts 1 procent van de organisaties heeft een naadloze aansluiting van marketing en commerce processen. De meerderheid (52%) zit midden in de transitie naar een naadloze aansluiting Lees meer