Nieuwe CRM software is geen doel op zich. Als het goed is wordt de vernieuwing van de software gezien als een belangrijke stap in het optimaliseren van leadgeneratie, sales en accountmanagement.
Zonder CRM systeem zijn zowel leadgeneratie, sales als accountmanagement nauwelijks meer mogelijk. Dat betekent echter niet dat u er met een moderne CRM oplossing van verzekerd bent dat nieuwe klanten komen aanwaaien, de omzet stijgt en uw bestaande klanten steeds blijer van u worden. Daarvoor moet u ook nog weten hoe u uw CRM software zo effectief mogelijk inzet. Wellicht biedt deze informatie u daar inspiratie voor:
- Sparren met SuperOffice tijdens het Drive-In event op 24 maart
- Klantverhalen van Perfectview
- Praktijkvoorbeeld van GAC
- Implementatieverhalen van Pixel Zebra
- Marketing automation voorbeeld van Unica
- Sales campaigns met Creatio van Webrix
NB De genoemde CRM specialisten zijn informatie- en adviespartner van het ICT informatiecentrum. Meer informatie over oplossingen en artikelen, blogs en whitepapers vindt u op de pagina CRM leveranciers.
Lees verder
CRM box – Complete informatie over CRM software: selectie, implementatie en ontwikkelingen
Succesvol klantgericht ondernemen – Het beste boek over de toepassing van CRM software
Zo pakt u uw CRM project aan – Gratis download
Succesvol klantgericht ondernemen – Het beste boek over de toepassing van CRM software
Zo pakt u uw CRM project aan – Gratis download