Klantervaring verbeteren | Focus op BI - ICTberichten.nl

Focus op BI om de klantervaring te verbeteren

Focus op BI om de klantervaring te verbeteren

Bedrijven zien prijs en product niet meer als de belangrijkste aspecten in de supply chain. Ze zetten de klantervaring bovenaan. Dat blijkt uit onderzoek van BluJay Solutions. Maar liefst 61 procent van de respondenten denkt dat klantervaring de komende vijf jaar prijs en product zal inhalen als de key differentiator. Bovendien wordt dit aspect genoemd als een nog belangrijkere aanjager van innovatie in de supply chain dan kostenreductie. Om de klantervaringen te verbeteren gaat 22 procent van de ondervraagden het meeste investeren in business intelligence en analytics, Real-time inzicht is met name een belangrijk investeringsgebied voor verladers en logistiek dienstverleners.

Lees het artikel


Suggesties om verder te lezen:
Wat is Business Intelligence? (Artikel)
BIsystemen.nl Alles over de toepassing en selectie van BI software
Logistieke sector dreigt opgegeten te worden (Artikel)
Alle berichten over logistiek

Gratis voor u beschikbaar:
Bedrijfssoftware box (voor selectie van ERP, CRM, HRM, DMS, TMS, BI oplossingen)

Ook interessant
Alle gratis boeken (ICTboekensite.nl)
Alle whitepapers (ICTwhitepapers.nl)